Kväller...

Jaha då har denna måndag gått med,skönt!

Handlingen gick smärtfritt, nästan tomt på Maxi , skönt!
Åkte lite tidigare än jag brukar så hann göra lite ärenden innan ja skulle hämta sessan på dagis ändå var jag 20 min tidig så kom mitt i mellis..
När vi kom hem så slängde vi oss i soffan och självklart somnade jag tills Mogge kom hem hud 16.30.. Då gick tuwis ut och lekte med granntjejerna och jag lagade mat...
Blev pannbiff, kantarell sås och potatis.. Ruskigt gott:)

Tuwis sover sedan 1h tillbaka vi kollar sporten snart sängen kan ja tänka mig...
Hoppas att denna natt blir mycket färre toabesök än föregående natt..

Imorgon bitti efter jag lämnat snuttan på dagis ska ja köra mamma och Leffan till fjärrbussarna. Dom ska på kryssning, skojigt:)
Nehe ha en fortsatt bra kväll ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0