Måndag igen :/

Denna helg vet jag inte om jag märkt av, den har verkligen bra rusat förbi:( tråkigt när helgerna går så fort! Och så har det vart skit väder me så ute har vi inte vart:(

I lördags så var vi ute i Ekängen för att fira pappa som fyllde år..
Vi fick god god mat, köttgryta och potatis och sedan päron tårta till efterrätt... Smaskigt;)
Älskar ju päron? Hihi
Vi åkte hemmåt runt 20 kom hem lagom för att se team Hoffsten i körslaget... Gött att dom e kvar:) kul när man känner folk i kören:)

I söndags (går) gjorde i inte så mycket min fina kusse va här Och putsa våra fönster;) lyx att ha det i släkten:) så nu är våra fönster så fina igen.. Se om han får komma en gång till innan jul;)

Idag då, tuwis är på dagis jag har suttit och betalar räkningar roligt värre:( i em så ska jag och tuwis till tallboda. Till en gamla kompis från förra dagiset:) något hon längst efter... Skoj och se dom mötas igen...
I em hem och laga mat idag bjuds det på kyckling, ris och curry sås...

Idag är det 15 dagar kvar till BF det går inte fort tyvärr:( och sedan i fredags har ja inte heller haft några förvärkar:( så hon verkar trivas väldigt bra där inne:)

Ps: igår hittade vi även en tapet som vi älskar båda två till övervåningen.. Och så himla billig.. 168:-/rullen sådant gillas! Och det går bara åt två me... Men det får vänta men i gillar den och den kommer finnas kvar i sortimentet me, lycka. ;).

Nehe ska bädda sängen...

Ps: hitta denna gamla bild på mig och Emelie på pappa o Guns dator i lördags:) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0