Måndag igen...

Vart tar helgerna vägen, dom bara rusar förbi:(
I helgen har vi inte gjort mycket, slappar och myst..
Igår påbörjade vi förbereda inför hösten, plocka i ordning och ta in lite saker från altanen...
Mogge gjorde i ordning förrådet oxå för att få in barnvagnen som förhoppningsvis kommer denna vecka:)

Idag måndag som sagt tuwis e på dagis Mogge jobbar och jag är hemma. Idag blir det vecko handling innan ja ska hämta prinsessan i em.
Och i em bjuds det på flygande Jacob till middag mumma.. Kommer göra tuwa lycklig hon älskar det:)

Nu är snart allt redo inför Lillasysters ankomst, vagnen är dock inte hemma men den kommer :)
Är även ute efter en säng mobil, den vi hade till tuwis lånade vi ut tyvärr så den gick sönder :(
Har hittat en söt som jag tror det kan bli.. Bild kommer nedan:)
Hade en musik mobil till tuwis men den använde vi inte mycket och hon uppskattade det inte heller så denna gång blir det utan (musik) i ...
Tror att det är mest roligt att ha nått art titta på när dom ligger i sängen..

29 dagar kvar idag till BF går in i v,37 på onsdag..
I helgen har jag haft sammandragningar dom verkligen hat känns. Stickningar och lite ont både i magen och längre ner , så får se vad som sker..

Jag har sagt sedan 2:a UL att jag tror hon kommer den 24/9 alltså tidigare än BF och Mogge tror att hon kommer den 9/10 alltså dagen efter BF även att vi blir igångsatta sen 9/10 om hon ej kommit;)
Men vad tror ni?
Lite info om läget:
- hon har vart rätt vänd sedan v.29
- vart fixerad sedan v.32
- hon ligger väldigt väldigt långt ner
- jag har lite onda sammandragningar
- har crohns
- tuwis föddes 10 dagar över tiden via igångsättning
- tuwa vägde: 3760 g och var 50 cm lång 


Ja vad tror ni? BF är alltså den 9/10


Kommentarer
Postat av: evelina

Mysig blogg! Kul att jag har bf tre dagar efter dig, den 12 okt :) oh vad man längtar!

2012-09-10 @ 22:10:32
URL: http://evelinacharlotta.wordpress.com
Postat av: Annie

Ok då tror jag den 8/10, dagen innan igångsättning. 3450 g och 51 lång=).kram

2012-09-11 @ 11:18:13
URL: http://minitass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0