Tisdag..

Jaha dagarna bara rullar på...

Igår kväll var vi trötta kan ja lova. 21.30 log Mogge och sov i soffan.. Kl:22 gick vi in och la oss.. Så himla skönt! Känner mig lite piggare än vanligt.. Och det är bra för idag kommer det bli en lång dag..
Jag ska städa här hemma, sedan hämta sessan efter det hem och laga mat så den är klar lagom tills Mogge kommer hem från jobbet efter det ska vi till blomstertorget för att hämta våra häck plantor:)
Så sedan i kväll ska dom planteras, kommer bli så bra och snyggt ! Mycket bättre än innan på baksidan:)
Den blir helt annorlunda efter det väntar vi bara att det nya förrådet ska komma:) hihi
Hoppas att det kommer snart så vi hinner måla det innan den kalla hösten/vintern kommer !

Idag verkar det bli lika fint väder som igår, underbart! Så passar perfekt att plantera!

Idag var det även tufft att lämna sessan på dagis.. Dom är 3 olika avd. På dagis och tuwis e den enda som är född 2008 på hennes avd. Det e tre st barn som är 2007 och det e dom tre hon leker med och trivs med..
Och idag så var det 5 års grupp och dom hon leker med är ju med i den så få hittade hon ingen att leka med.. Hon tyckte det var jobbigt och kämpigt, hon är lite blyg och tycker det är lite jobbigt att ta kontakt med andra barn hon inte känner så väl. Men jag hoppas verkligen att det gick bra efter jag åkte.. För nästa år kommer det vara så att dessa kompisar hon leker med går över till skolan. Och hoppas även att förskolan tänker på det och får in henne i någon grupp med barn 2008 så hon kan leka med fler.. Ska höra lite i em när jag hämtar henne om detta..

Imorgon ska jag till BM och ser verkligen fram emot det, har massor frågor, längtar efter att höra Hjärtljud ljuden:) så det ska bli skoj:)

Nehe dricka upp frullen innan jag ger mig på alla måsten..
På med bältet och göra så gott ja kan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0