Tisdagen..

Natten blev lugnare med toa besök skönt...
Tuwis kon upp krypandes till oss inatt, mysigt :) älskar att ha henne bredvid mig mysigt och vakna tillsammans :) snuttungen:)

Efter jag lämnat tuwis på dagis så åkte jag till mamma skulle skjutsa som till fjörrbussarna då som ska på en 48h kryssning.. Skönt och komma iväg...
Så nu sitter dom på bussen på väg upp... Ska hämta dom på torsdag igen...

Idag är det en hemma dag i detta skit väder finns inte så mycket att göra... Ska hämta tuwis om en stund sedan fax att låga lite mat i h idag blir det svensk mousakka...

Nehe slänga i sig lite lunch kanske kurrar i magen...


Kommentarer
Postat av: evelina

Så himla söt!

2012-09-19 @ 16:50:31
URL: http://evelinacharlotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0