Torsdag...

Natten har vart låååång, toa besöken har vart måååånga som vanligt.. Och svårare och svårare är det att ta sig upp på nätterna.. Pga bäckenet..

Imorse vaknade tuwis på någon annan sida än den hon brukar..:( hon var arg och irriterad... Men efter en stund blev hon sig själv igen.. En glad tjej :)
Idag torsdag som sagt och skogen tajm på dagis.. Perfekt och skönt väder för det.. Men lite små kyligt var det imorse.. Känns verkligen att hösten är här..

Idag jobbar Mogge halv dag, vi ska upp till förlossningen kl:14 för att träffa läkare samtala och ta prover..
Något min BM ville skulle göras.

Hoppas ni alla får en bra torsdag Imorrn är det fredag igen, skönt:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör så fina kort! Vad använder du för program?

2012-09-13 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0