Helgen

I lördags var det äntligen den 27 april menas med att det var party!

Dagen började med ett besök hos syster för att bli fin i håret :)

Kl 19 blev jag hämtad av Mia för att sedan åka mot Ljungsbro och mot fru storm :)
Fick en välkomsdrink gjord på mango och den var riktigt god, mumma :)
Sedan bjöds det på käk mycket dricka, tjatter, skratt och dans så klart.
Gasade inåt stan vid 23.00 in på Harrys, dansa, dansa var kvällen :) sjukt mycket folk ute... Skoj!
En jätte rolig kväll
Åkte hemmåt vid 01.30 ca

Gårdagen var inte rolig, bakis så in i h****e började lätta frammåt 22 igår ikväll!!! :/ mindre skoj !!!

Men men, måndag är det idag! Planen är att ta oss ner till tornby för att inhandla dopkläder får se om vi kommer dit!

Imorgon är det heldag på US, UKG ska göras bla.

Ha en bra måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0