Vägning och valla

Inatt hade Tyra lust att slå upp sina blå redan kl 04.00 :/ mindre skoj men efter ca 1h sövning utan resultat tom. med mat så lät jag henne ligga bredvid mig och små jollrar och små skratta så låg ja i dvala fram till 06.40 då hela familjen gjorde pappa sällskap innan jobbet.. När Mogge åkte så la vi oss i sängen igen och myste lite innan frullen..

Kl:11.00 hade vi tid på hjärtmottagningen för vägning:) och hon hade plussat i vikt:)
Vikt nu: 7050g alltså ca 200g + sedan förra veckan:) duktig tjej!
Efter det besöket blev det ett stop på donken för lite lunch där vi även mötte upp Annie och killarna för att sedan gasa vidare till Valla :)
Tuwa och Elliot busa för fulla muggar hela tiden!
Några mysiga timmar blev det :) ett mycket bra ställe att slå ihjäl några timmar med kidsen:)

Nu på sen eftermiddagen har tuwa fortsatt att vara ute jag har städat o tvättat o Mogge lagat mat:) samarbete på topp:)

Måste bara säga;) efter valla när vi kom hem tänkte ja öva Tyra på att sitta och ja satte henne i soffan och hon satt i hela 3,5min HELT själv :) man blir enormt stolt :)

Imorgon fredag och hoppas på fint väder så vi kan grilla :)

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0