Äntligen fredag

Gårdagen va riktigt tung och jobbig, både jag och Mogge blev nedstämda och hade inte så stor ork till nått!

Efter det mötet åkte vi o hämta våran andra solstråle som fick vara lite längre på dagis men det gjorde inte henne mycket, lycklig att få äta mellis på dagis det va ju länge sedan!
Och så hade hon blivit ansiktsmålad:) lycklig tjej❤

Sedan hem o hämta lite saker för att åka till ikano en sväng, pallade inte att sitta hemma vet hur jag blir så ännu mer nedstämd och så kommer detta jäkla grubblande! Du vi gjorde två mysig timmar där!
Tuwa blev glad då vi kom fram, det va tivoli o lotter på ikano parkeringen, Tuwis fick självklart åka:)
Vi tog en lunch och en glass :)
Gjorde även ett bra köp, har velat ha en svart overall från Lindex redan till Tuwis när hon va liten; men när ja vl ska köpa den finns den ej i rött storlek lr så är dom helt slut!
Men igår av en slump hittade ja den igen och i rätt storlek pluss sedan hade ja 30% rabatt så blev billigt o bra me:)

Sedan åkte vi till Tommy o Mona , låna bord i stolar till lördag:) tack snälla!

Idag började tuwa tidigare på dagis då dom hade fredagssamling:) och sedan kommer Gun o hämtar henne för sessan ska sova i träsket inatt!
Så jag o Mogge styr inför morgondagen, bakning, städning, mm

Men innan allt det ska jag o Tyra hem till Tina , :) mysigt!

Ha en toppen fredag ❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0