Mysigt till smärta

Dagen började nu bra mys tid med Fia och lilla Hampus, vi mumsade på mogges goda rabarberpaj:) och snackade skit massa :) så mysigt o skoj:)

Efter dom mysiga timmarna bar det av till tandläkaren :(
Så nervös som jag va har jag inte vart på väldigt väldigt länge! Ju närmre ja kom då mer ont i magen fick ja :/
Hade Gun med mig som stöd och tur va det annars hade det blivit värre :( blev uppropad direkt nästan och pulsen ökade o svetten kom:(
Dom la först bedövnings salva och sedan rigält med bedövning. Över allt så hela överkäken på vänder sida blev bedövad! Men då kom tårarna me! Va så in i helvete rädd:( usch!
Men dom lät bedövningen verka länge innan dom började!
Dom pilla lite och ja kände bara att det spände och efter en stund bytte tandläkaren o sköterskan plats o han fortsatte pilla lite och sedan tog han tången å självklart kollar ja just då o paniken kommer! Men vips så är tanden borta.. :) lycka! Så det gick bra tillslut!
Blev fick ligga kvar en stund i stolen då jag började bli yr o må illa!!

Just nu blöder det fortfarande o jag har smärta:( men hoppas verkligen den släpper tills imorgon!!!

Nu ska ja söva en pigg Tyra:/ önska mig lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0