Tisdag

Imorse började jag med ett tandläkare besök, Shit va nervös ja va! Jag som aldrig brukar tycka att tandläkaren brukar vara nått! Men iaf vin visdomstand har gått av så ett akut besök! Blev ett planerat besök imorgon em för att dra ut tand jäveln. :( jag är så jäkla rädd o nervös! Helvete! Vill inte!

Tack snälla pappa o Gun dom hade barnen under tiden även att ni jobba:)

Efter den domen mötte vi upp Annie me kids på donken för lunch för att planen va att åka till valla men då det mulnande på o blev mörkare beslutade vi oss för att åka till flygvapenmuseet 😃
Jag har inte vart där sedan ja vanligen så har inga minnen alls! Men det va verkligen jätte spännande o skoj o kidsen uppskattade det :) blev en mys fika efter att regnet slutat utom hus så kidsen kunde latja lite i lekplatsen :)

Tack snälla för en mysig dag ❤

Nu sitter vi i soffan, den lille däcka redan kl 19 den stora ligger o lyssnar på en ljudsaga:) o vi bara myser i soffan :)

Imorgon innan mitt hemska tandläkar besök kommer Fia o Hampus, Helene o lilla Ella till oss o myser ! Skojigt:)❤

Ps Tyra har nu fått sin 6:e tand en huggis o den 7:e är på väg Mogge såg den;) här går det undan! Verkar följa syrran på den planen ! Tuwa hade alla tänder vid 1 år :)

Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Annie

Tack gumms! Mysig dejt:)

2013-08-06 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0