Kväller

Ja kväll redan, denna dag har bara försvunnit känns det som.

Tyra har fått i sig två doser av antibiotikan nu redan och det känns skönt att vi nu är i full gång så det försvinner snabbt,andra antibiotika kuren på 2 veckor, hmm inget man vill ..:( Stackars liten.. Men denna antibiotika smakar iaf tutti frutti mycket mycket bättre än Kåvepeninen.. Usch vad den smakade illa..

Annars idag så har jag vart ute hos Mogges moster och hämtat en jätte fin julgrupp som nu pryder köksbordet så fin, tack Maria!
Efter hem och laga lite mat innan jag skulle gå bort och hämta ellioth och elton då fia och mange va på möte, så tog med tuwis och sedan så var vi ute i pulkabacken och busa i ca 1,5h, det va så skoj, jag åkte stjärtlapp inte igår kan ja lova..:D hahaha

Nu sover den lille och hoppas hon nu sover hela natten utan avbrott, den store ska snart sova. För imorgon är det förskolan för henne och BVC för mig och Tyra, kontroll av hennes vikt nergång. Men nu hoppas vi på plus då hon verkligen har fått tillbaka aptiten, skönt..

Nehe, ska mysa ner mig i soffan, har mina iittala lyckor tända, mysigt.. Föresten så kom en ny iittala kivi lyckta till samlingen i lördags, Fia kom med ett fint inslaget paket till mig och i det fanns en iittalla lykta. Så lycklig jag blev.. Tack snälla gumman.. <3

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0