Mys dag ❤

Idag vaknade båda kidsen kl 7, gäsp säger mamma, men bara kliva upp. Frulle tajm och sedan iväg till förskolan där det idag var julfest:) dom pynta gran, dansade runt den och sedan kom tomten :) alla barn fick varsin pepparkaka o clementin av honom :) men han var bara utklädd sa tuwa:) gullunge. 

Medans Tuwis var där fick jag och Tyra mysigt besök utav fina Emelie som var med natten då Tyra kollapsa! Ett jätte bra stöd, hon har även fyllt i lyckor under den natten som jag inte minns och hjälp mig bearbeta lite! En helt underbar människa! Idag kom hon även mer julklappar till oss:) en jätte fin blomster och två ljuslyckor:) så glad för att vi har kontakt och att du finna i våra liv❤

Tuwis har även idag vart hos tandläkaren och borrat ett av sina pytte små hål hon hade! Hon var nervös och spänd och lite tårar kom då vi kom in i rummet men hon la sig på britsen och gapa och utan bedövning så lagade hon det lilla hålet och hon var så duktig och vi är såååå enormt stolta! Det gjorde inget ont säger hon och är inte rädd:) för på fredag ska hon laga det andra pytte hålet! 
Efter tandläkaren åkte hon o jag till toys"r"us så fick hon en leksak! Våran stora och duktiga tjej❤

Nu ikväll väntade ett dubbel pass på gymmet, premiär för mig på CX, och ja Shit av tufft pass. Och direkt efter ett aftopowerdance pass! Oh My Gud, kommer mina ben bära mig imorgon? 

Nu har jag duschat och slängt i mig en renovery shake så slappa och snart PH sedan sängen:)

Hoppas eran tisdag vart mysigt och bra me :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0