Snön kom fort

Ja fredag idag, och Tuwis skrek av lycka när hon såg att det var helt vitt ute! Så snabbt som hon fick av sig pyjamas på med kläder i med frulle borta tänderna upp me håret och på med ytterkläder har vi aldrig sett hon var så lycklig och bara slängde sig i snön utanför trappen:) lycklig unge❤
Och bästa va även att bästisen melanie var hemma och ute och lekte och sedan kom dom in och efter lunch i magen så vakade jag pepparkakor med tjejerna:) mysigt:)
Sedan gick Tuwis in till dom och lekte länge :) roligt!

Nu har vi kollat på idol och nu börjar sista akten! Hoppas såklart på Kevin ;)

Imorgon pulka backen som gäller Tyra ska nog på öppna sin julklapp och få pröva åka pulka:) spännande :)

Ha en mysig fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0