Saknaden är enorm

Nu är jag hemma, ligger i sängen. Mellan Mogge och mig sover Tuwis ❤ underbart!
Men varje natt man sover så känner man att en bit är borta. Mitt andra barn sover inte hos oss. Hon är en bra bit bort i ett sjukhus rum med en människa hon inte känner. Hon sover med andningshjälp och behöver ha vak! Man vill bara åka upp igen och vara där med henne! Det är oerhört svårt, jobbigt ,tufft ett rent helvete rent ut sagt! Jag vill ha mina älskade barn hos mig dygnet runt! Vi har kommit så här långt på denna mardröms resa och vi ska kämpa vidare!
Ska försöka sova lite så jag snart kan åka upp till henne, saknaden är enorm!
Jag älskar mina barn över allt annat, dom betyder allt för mig! ❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0