Saknar dig

Snart är det fyra veckor sedan allt detta helvete började, på tisdag exakt!

Det är en händelse ingen förälder bör gå igenom, det är det absolut värsta man kan gå igenom.

Smärtan att se det dyrbaraste man har lida och vara så himla sjuk är en mardröm.

Tyra gör nya framsteg varje dag, nått litet. Och alla framsteg som görs gläds man så mycket åt, man blir så himla glad när hon är orkar vara vaken några få timmar, om hon bajsar, kissar, hon äter någon ml mer på flaska detta mål. Allt är positivt!

Det är en sådan omställning att inte ha sitt barn hos sig 24/7, man ska lämna henne hos anda underbara människor när man ska äta, sova mm ibörjan kändes det så konstigt men nu har man börjat vänja sig och personalen på BIVA är helt underbara, dom har sådan bra hand om henne. Dom ger henne så mycket kärlek, värme, trygghet. Och det är en sådan trygghet för oss.

Nu ska jag snart knalla upp till henne igen för att natta henne om några timmar.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lilla hjärtegullet. Tittar på fotot du skickade med jämna mellanrum och blir precis varm i hjärtat varje gång.
Jag vet att hon kommer klara det här! :)
<3

2013-01-26 @ 20:18:56
Postat av: Charlotte

Tänker på er varje dag flera gånger om dagen. Hoppas att hon fortsätter att göra framsteg. Kämpa på jag vet att ni klarar det. Många kramar

2013-01-27 @ 09:36:59
URL: http://charlottelilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0