Mys dag i regnet

Idag va det verkligen ett riktigt skit väder, kan ju inte säga annat än att mogge hade skaplig tur med vädret på hans semester två dagar med dåligt väder annars hur varmt o fint som helst :) underbart!

Imorse vaknade jag av att Tyra hade bajsat och älskade mogge var snäll o tog hand om den blöjan innan han åkte till jobbet (6,30 va klockan då) Tuwis vaknade samtidigt då så barnen pussa pappa hejda till jobbet och vi skulle vara ligga o mysa en liten stund i sängen innan vi skulle gå upp men alla tre somnade om och vaknade 9.10 så skönt:) tack ungar<3

Blev en lång mys frulle lite tända ljus medans regnet öste ner:) sedan bädda ja rent i våran säng och efter det gick vi upp till Tyras rum och lekte ett bra tag:) Tuwa läste bok för lilla syster Nalle Puh, jag läste bok för båda barnen dock inte lättaste med en 9månaders bebis i knät som helst vill äta upp boken :)
Tyra försökte ta sig frammåt i krypställning tyvärr gick det inte jätte bra denna gång men det kommer :) så duktig:)

Nu sitt jag o Tuwis i soffan o kollar på film Mulan blev det, Tyra sover hoppas hon vaknar snart dax för både mat och mediciner!

Hoppas ni alla haft en lika mysig dag som vi haft:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0