Vilka sommar dagar

ogg
Det har verkligen vart sommar dagar, så underbart skönt!
 
I måndags så åkte vi ut till Pappa & Gun i Ekängen och badade och grilla.. Mysigt.. Dock badade varken jag, mogge, tyra eller pappa. Dom enda som vågade hoppa i var Tuwa och Gun.. Det var brrrr kallat..:D Och sådan badkruka som jag är så fanns det inte en chans att ja hoppade i...:D hihi
 
På måndags kvällen så kom mamma hit hon hade köpt presenter till barnen, dom fick en jätte söt klänning var rosa såklart från polarn och pyret.. Likadana så himla söta.. Tack snälla!!
 
I går tisdags så bestämde vi oss för att vara hemma hela dagen, jag gick ut på morgonen och började ta tag i trädgården, rensa och styra, så hela häcken är ren plockad från skit och ogräs, den rabatten jag har är sååå fin, gjorde i ordning kanten till vår rabatt  med klängväxter tog även tag i häcken på framsidan så den är oxå fin o ren från ogräs o skit..:) Sedan så tro det eller ej plaskade jag lite i poolen med Tuwa, dock inte doppade hela mig utan upp till låren..:) Bra för att vara jag..
Men en helt underbar sommar dag bjöd tisdagen på iaf och vi tog verkligen vara på den... Mys..
 
Inatt vet jag inte vad det har vart med tyra, började med att hon somnade vid 19,30 som vanligt vaknade vid 21,00 och vägrade eller hon kom inte till ro förens vid 22,30 ca vaknade igen vid 01, somnade om till 03 vakna igen vid 06, så inte mycket sömn kan ja lova,.. Men Mogge gick upp me tyra så ja fick sova, sov till 10,30, Tyra o mogge hade somnat i soffan vid 07,45 till 10,00 ..
Händer det mycket runt 9 månader? Sover era 9månaders oroligt och dåligt??
 
Idag spö regn... :( tråkigt men det var skönt med åska..:D Så inne dag, jag har hittills bäddat rent i alla sängar, tvättat upp allt, rensat i kläkammaren och snart dax att göra lite mat.
I kväll ska Tuwis o mogge till syrran och klippa sig, planen var att jag och tyra skulle me och knalla på stan en sväng men får se om regnet avtar, hoppas. länge sedan man va i stan..
 
Hoppas ni alla goa msk har det bra..
 
pöss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0