Lyckat

Igår hade jag o Annie vårt efterlängtade inredningspartyt och vad det blev lyckat. Många härliga brudar på plats,mycket gott fika mycket känslo mässings möten för mig! Många jag inte träffat sedan allt hänt med Tyra! 'Men det va skönt och träffa alla!
Två tjejer från Neo-Iva som var med natten där den 1/1 då Tyra insjukna kom! Dom hade hand om mig o mogge ett enormt stort o viktigt stöd för oss!
Blev lite shopping me så ser verkligen fram emot att få alla varor!:)
Tack alla som kom och gjorde partyt kanon och tack för presenterna som Tyra fick, Tuwis fick och även ja, värmer i hjärtat! ❤

Idag är det Sveriges nationaldag, grattis Sverige!
Den har vi spenderat hemma och bara slappat! Tyras förkylning är väl lömske något bättre hoppas på vändning nu!
Idag har hon vart väldigt pigg sovit typ ca 1,5 h på hela dagen då hon vanligtvis brukar sova 4-5h så hon va lite övertrött när ja skulle söva henne men det gick bra :)

Vi har jag pysslat i trädgården, vad ja älskar det:) blir helt avkopplad, glad :) skön känsla att verkligen göra nått som man gillar:) blir så fint! Jag o Tuwis va en snabbis på blomsterlandet och köpte en spalje liknande sak som är ett hjärta som nu min kaprifol klättrar i :) fint!
Köpte även lite säsongsblommor o planterade :) så fint:)
Vi va även och köpte Sverige bakelser så blev en go fika på altan och Tyra fick testa majskrokar för första gången och tror ni hon gillar't:) hela hon va full av majskrok till slut:)
Tuwis har lekt med kompsiar och haft super skoj hela dagen och nu sover hon efter grill och en dusch:) älskade unge;)❤

Imorgon fredag, mogge jobbar så får se vad ja o tjejerna hittar på! Nått lugnt för att Tyra måste bli frisk så får se vad dagen erbjuder :)

En bild bomb:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0