Underbara lördag

Igår jobbade mogge som sagt kändes som alla va lediga förutom min älskade
man men men, imellan åt måste man!

På kvällen kom pappa och Gun hit, vi bjöd på grillade hamburgare och sedan en fika:) mycket trevligt och väldigt gott:)
Sedan såklart fotbollen:) tyvärr förlust:(

Men tack snälla för en toppen fredag:)

Natten till idag gick förväntansväry bra:) Tyra vaknade o va jätte ledsen sent i går kväll precis innan vi skulle lägga oss (ca 23.45) och det tog tid innan vi fick henne lugn och somna till ro igen! Annars så sov hon oavbrutet fram till 07 ca:) duktig tjej!

Vi gick upp och börja njuta av solen och lördagen redan vid 08, mogge o Tuwis åkte iväg och inhandlade en pool då våran gick sönder förra året.. :( men nu fick hon än större och avlång :)

Lördagen har vi spenderat hemma njutit av sommaren, kollat prisessbröllop och nu ikväll åkte vi till berg och tog en glass och gick o myste:) härligt!

Nu sover alla barn och ja o min fina man ska kolla på film och mysa:)

Imorgon ska kidsen va i Ekängen någon timme eller två medans ja o mogge kollar kök :)

Ha en toppen kväll:)


Kommentarer
Postat av: Malin-My

Ahh, den första bilden ser så somrig och mysig ut!
Kramar, Malin-My

2013-06-11 @ 18:35:07
URL: http://livetinarnia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0