Mys dag

Fredagen började lite stressig men så är det imellan åt!
Förmiddagen spenderade vi hos Johanna och söta lilla Vilmer:) och även Fia och Sötisen Hampus fanns där och jag o mina töser ❤

Vi blev bjudna på smarrig annanaspaj riktigt gott:) mycket tjatter o hur mysigt o trevlig som helt! Mysigt o äntligen träffa Dom:)

Efter den mysiga stunden så åkte jag o tjejerna o köpte en klänning till Tuwis som hon ska ha imorgon på Nisses 50 års fest :)
O sedan gasade vi hemåt, Tuwa var ute o latja medans Tyra sov i vagnen o ja städade ..

Mamma kom vid ca 17 tiden för hon skulle va barnvakt för mogge o jag skulle ut och äta! Hade bokat bord på Olympia, sååå gott:)
Här hemma hade det gått hur bra som helt , ja kunde inte riktigt släppa taget få blev ett par mess;)

Nu ligger jag i sängen o ska sova imorgon bitti väntas ett easyline pass innan kalaset:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0