Träningsvärk, gött;)

Igår blev det bodypump , skönt men va tungt det va... Men bara att bita och köra... Snygga miner gör ja enl.fia, eller?

Men iaf idag känns det, mina tuttar, mins ben.. Men imorgon är det body combat som gäller :) skönt och röra på fläsket ;)

Idag har jag gjort sista piffet på dopklänningen fixat rosetten :) den är så fin:) får så många minnen från tuwas dop och nu ska vårt andra kärleksbarn få bära denna otroligt vackra klänning:) lycka.
Längtan till lördag är stor kommer bli en helt perfekt dag och dop hoppas att vädret är med oss oxå:)

Ikväll ska vi till svärmor och fira bästa svägerskan!
Stort grattis Emelie på födelsedagen ❤

Imorgon en dag som gör mig nervös neuro besök med tyra:) och Tuwis ska få gå på dagis för första gången efter allt, hon längtar o saknar sina kompisar massor:)

Dax att slänga i sig lunchen innan hjärtat vaknar

Ha en mysig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0