Mys måndag

Idag är det måndag igen, hur fort går både veckor och helgerna.

Idag har vi bara haft det mys, städat, tvättat o h styrt!
På em åkte jag och Tuwis ut till ljungsbro och hem till Annie o kidsen:)
Barnen lekte mammorna tjattrade och hade det trevligt som vanlig ❤ hade en liten alfons i mitt knä hela tiden. Ur mysigt!

Efter det åkte vi hem och stekte pannkakor, det smittades då annies o dom oxå skulle äta det:)

Nu är båda tjejerna duschade, den lille sover den stora ligger och ser på film tills hon ska lägga sig om 15 min:)
Och vi slappar i soffan framför tv:n:)

Imorgon förskolan och det är bokens dag lr något liknande och Tuwis har bestämt att hon ska ta med sig boken Modig (samma som filmen)

Annars imorgon komm Riksbyggen och ska kolla vår ventilation som vi har problem med, fick felanmäla nu ikväll och får även se om verkstaden hör av sig o säger att bilen är fixad o klar :)

Men men återgå till tv:n

Bild nedan kommer är mina nya lyktor som Annie köpte till mig i Ullared för några veckor sedan ;) jätte fina :) tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0