Onsdagen kommer igen;/

Även denna vecka är propp tjock, har saker inplanterat varje dag.,, inte en lugn stund.., men kommit på mig själv, KAN det vara så att jag gör det medvetet för att INTE tänkte och gräva ner mig i allt vad denna höst kommer få mig må/känna! Alla datum som åter igen kommer upp, alla hemska o tuffa minnen, det känns så "färskt" fortfarande. Känns inte som det är 1 år sedan! Det är tufft men nu har jag tagit tag i det iaf och gått till kurator/psykolog för att komma vidare! Känns som ja står och "stampar" kommer inte vidare i sorgen eller något! Försöker själv bearbeta men jag kommer inte längre än till operationen sedan hut jag än gör försöker tänka o jobba i mitt huvud så kommer jag inte över det, varför?? 

Jag är ju en sådan som verkligen ältar och ältar kan ju inte bara släppa o gå vidare!
Det är så mycket som händer inom mig som jag inte riktigt kan sätta fingret på själv, jag vill sluta gråta, sluta ha denna oro varje dag! Men tar en dag i taget och jobbar igenom den ..

Just nu sitter jag och väntar på habliteringen för att komma till kuratorn skönt och prata lite och öppna mig.. Samtidigt som det känns tungt så känns det lätt, förstår ni?

Det är svårt att sätta ord på allt svårt att förklara hur jag känner men en liten del iaf, skönt och skriva av sig lite oxå..

Blev ett inlägg som jag inte riktigt tänkte igenom, utan fingrarna bara flöt över tagentbordet...

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Fining! Kämpa på gumms❤️

2013-11-13 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0