Kväller

Jag var så nervös inför föräldrarmötet, men det gick bra!
Hade Mogge och Fia på varsin sida om mig så ja kände mig trygg..
Direkt när jag började prata så kom gråten,, usch det va jobbigt! Men efter lite hjälp så släppte det och jag berättade våran lååååånga historia men gjorde den kort. Tog med det allra viktigaste och vad vi önskade av föräldrarna..
Alla var tagna och förstod oss fullt ut och skulle uppfylla det hi vädjade om..
Underbars föräldrar :) tack.. Och stort tack till den underbars personalen som finns på svalan ❤

Här hemma hade det hårt kanon, dom har lekt och dansat:) tyra hade följt med och vart på strålande humör. Hon höll på att somna i farmors famn mör vi klev in och då vaknade hon till..

Tuwis kommer få en överraskning på förskolan imorgon när hon kommer :)
Roligt :) hihihi

Nehe ska sova upp me tuppen imorgon

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0