Tordagen kom..

idag är det redan torsdag, tjatar jag om att dagarna går fort??  Förlåt isf, men det är bara det att ja hinner verkligen inte me..
 
Torsdag ja, och Tuwis är på dagis, skogen var det idag.. Så alla stod sammlade när vi kom och tuwis var glad och på strålande humör att gå till skogen.. Underbara unge... <3
Jag och Tyris knallade hemmåt och när vi kom hem så kom Mogge hem oxå, han väntade på en kakel leverand så han åkte hem och gick på toan och käka lite frulle under tiden.. skönt och komma i närheten hemma så man slipper hålla sig hela dagen då han arbetar i badrum så finns det väldigt sällan en toalett..:)
 
Tyris sover nu sedan 1 h tillbaka, jag har tvättat, bäddat sängar, och renskrivit mitt "manus" till kvällens föräldrar möte,, ska prata lite om allt som hänt tyra och varför hon är så ifektions känslig mm..
Så farmor ska komma och bara barnvakt här hemma under tiden..:D
 
Annars idag så händer det inte så mycket, utan imorgon mera då är det äntligen IDOL fest hon storm.. god mat, gott dricka, musik, härliga vänner kan det bli bättre..:D 
Innan det på fm när jag lämat tuwis på förskolan så ska ja och tyris till mamma och käka frulle och sedan ta en promenix till IKANO ska inhandla lite saker:D
 
Hoppas ni alla får en bra torsdag.. pöss på er 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0