Torsdag

Efter vi hämtade tuwis på dagis så blev det ekholmen en snabbia för att bara byta stl på jackan Tuwis fick av min farmor o farfar, Tuwis är helt förälskad i den satte på sig den direkt i butik :) den är såååå fin!
Han även springa in en sväng på änglaboden där tuwis hittade en födelsedags present o kort till lillasyster ❤
Efter det hem o laga mat och bada barn, en härlig o skön torsdag!

Imorgon fredag och vi ska till habliteringen för att träffa sjukgymnast hoppas på lika positivt som sist:) efter det ska ja på möte och sedan hämta Tuwis o ellioth då han ska övernatta här, dom är helt lyriska och det blir spännande ❤

Förresten idag kom ett nytt ord ut Tyras mun, ingen blev gladare ön Tuwis o Mogge ordet var bajs, och det har Tyra suttit o sagt hela em o kvällen, så tre kiss o bajs ungar i hemmet (Mogge inräknad)

Ska kolla lyxfällan nu ha en toppen kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0