Älskade systrar

 
Idag har det vart en kall dag, brrr usch vad fort det gått eller hur?
 
men Tyra fick idag på fm ha på sig overall då hon sover 2-3h ute o det var 5 grader lite väl i bara ligga i fleece tyckte ja :) så hon burra ner sig så gott i overallen :) mysigt :) 
 
undet tiden lillasyster sov så passa jag och tuwa på att mysa :) vi pyssla, prata massa om allt mellan himmel o jord vi busa och tyra vakna lagom tills vi var hungriga :)
 
vid 15 började vi göra oss iordning vi skulle till Fotofolket på bildvisning (tid bilder åå barnen i början av sommaren) så blev några bilder att förstora :) fiint längtar tills vi hämtar som o får upp dom på väggen tillsammans med Tuwis bebis bilder :)
elen iaf då när jag står och klär på mig så är Tuwis o Tyra i vardags trimmet och leker men helt plötsligt så höhahah Tuwis sjunga för Tyra och det är det vackraste och finaste jag någonsin hört ❤ tårarna rann lägst kinden av stolthet:) våra fina barn! Tyra har världens bästa o underbaraste storasyster ❤
länken visar filmen :)
 
Nu är det dax för sängen, får se om det blir förskola för Tuwis i morgon går nämligen magsjuka på en avd :/ 
 
http://instagram.com/p/er1c4WJagJ/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0