Onsdagen kom

Natten har vart ok, Tyra vaknade vid 03,39 ca och då tog vi ner henne till oss där hon låg o jollra någon timme innan hon somnade och slog upp sina blåa åter igen 06,55... Trodde inte mina ögon:( usch! Trött mamma..
Men bara att palla sig upp!!

Så idag blev det tidig frulle ( mot vad det brukar vara) redan kl 8.00, efter frullen kom Fia en sväng.. Trevlig me spontan besök, gillar't ;)

Idag ingen feber för mig men ont i halsen men stoppar inte mig med att städa så har nu stor städat nedervåningen tar övervåningen imorgon, inte alltid lätt me två barn i huset att ta alltihop på en gång...
I en så kommer svärmor på besök, trevligt ❤

Nu ska ja suga lite snor o natta en trött bebis!!

Ps, Tuwis tand är ännu lösare, stolt tjej ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0