Bättre :)

Gårdagen sov jag mesta tiden och likaså hela natten tyvärr så höll magsmärtorna i sig så fick ta en tradolan inför läggdags, hellre det och jag får sova än att vakna och har sjukt ont igen :/ 
Vaknade kl 8.00 av att det plinga på dörren , tuwas kompis kom :( hmm lite väl tidigt och plinga på då va? 
Alla i vårt hus sov fram tills dess då Tywis vakna av det men även Tyra!
Mogge var hemma även idag r/t att vi inte visste hur jag skulle må, hur min mage var och även för att jag skulle få vila upp mig! 
Även att jag hela gårdagen vilade så är jag helt slut fysiskt o psykiskt av all smärta ! Det är väldigt väldigt svårt art verkligen "djup" vila när jag har ont! 

Men iaf idag jag är helt matt o tagen magen bråkade på fm men em har det känts relativt lugn, tack o lov! 
Men jag känner ju att allt står inte rätt till inne magen. Tarmarna mår inte jätte bra:( hatar min jävla sjukdom 😡

Tuwis ska om några veckor börja på fotboll * lyckliga föräldrar * och såklart man måste ha fotbolls skor då och idag fick hon ett par :) hon är så stolt och längtar :) jätte skoj 
Imorgon börjar hennes ridskola me, full fart nu kan ja lova, aktiviteter hela tiden :) men roligt för henne! Bra o testa många olika saker👍

Nehe nu ska ja slå igen mina blå sov gott alla 

Tuwis fotbolls skor :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0