Jävla skit sjukdom

Som ni märker så har vi nått sjukt över oss, det är saker hela tiden! Det är faaan sjuk! 
Blir så ledsen, rädd, arg på allt som ska hända just oss! 

Räcker det inte nu? Har vi inte fått tillräckligt?

Vad ja trodde var magsjuka i början av veckan var INTE det, redan i måndags kväll började smärtor i magen men eftersom jag ej haft något skov av min sjukdom på snart 2 år så va majsjuka det första ja trodde och tånkte på ,då ja vet att det går nu!

Igår mådde jag ok, matt o tagen och små smärtor o magen! 
Men i natt braka helvetet lös, herremingud Gud vika smärtor! 
Det har vart förskräckligt, Jag har gråtit o gråtit och försökt att va så tyst som ja kan för att inte väcka dom andra men kl 05 klarade ja inte mer, fick väcka Mogge och be om smärtstillande igen och fick lite tröst! 
Var många gånger inatt jag va nära att ringa ambulans då det kändes att jag ej klarade av smärtorna, men ja klarade dom till slut! 

Ligger fortfarande i sängen och har ont något bättre men ej bra! 
Smärtstillande som jag fick har nu börjat värka (bara 5 h sen) :(
Jätte tråkigt och jobbigt och samtidigt har ha sådan ångest för att Mogge är hemma för han behöver verkligen jobba men ja klarar inte av att ha båda barnen själv när jag har denna smärta, fungerar inte :( 
Då Tuwis idag är hemma då förskolan ringde imorse och sa att 13 barn ink. Personal är hemma o är magsjuka! 
Men Tuwis har inget, peppar peppar! Hon brukar ju åka på det omg! 

Hoppas verkligen att min mage lugnar ner sig och backar så att jag kan få må bra och umgås med mina barn igen och Mogge kan få jobba! 

Kram på er 




Kommentarer
Postat av: Annie

Krya på dej gumms❤️

2014-04-24 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0