Sjukstuga

Påsken har vart jätte mysig och bra :) underbart väder som man inte kan klaga på :) 

Påskafton var vi ute i Ekängen vå åt påskmat och grilla och gooood rabarberpaj.. Mumma! Efter det blev det Kubb och vilket lag vann? Jo såklart mitt :) hihi 3-1 ✌

Vi åkte hemåt vid 21 ca och totalt däcka i soffan framför Twilight såklart :) 
Söndagen började med slapp och sol mys och sedan blev det grill hos familjen Eklöf/Haglund!

Igår annandagpåsk blev det bio för mig och Tuwis då hon fick det i sitt påskägg av oss! Se nya Tingeling filmen :) och den va lila bra som dom andra 4 :) Tuwis  var nöjd och belåten :)

På bion började jag må lite illa och trodde det berodde på att att jag åt både godis och lite varma chips, så åkte hem och svärmor och Kjell kom med påskägg till kidsen, tack ! Och efter det var jag helt slut!
Tempen visa 39 graders feber och illamåendet blev värre och värre :/ Mogge åkte och träna och när han kom hel låg jag o huttra under duntäcket med kläder på mig och sprang mellan soffan o toan hela tiden ! 
Vid 00.30 gick jag in i sängen o hoppades att få vila lite var helt slut vaknade kl 06 och sprang på toa och illa måendet satt i o likaså feber, panodil och försöka vila, lätt när illamåendet är så illa och va tvungen att springa på toa hela tiden :/ 

Mogge fick vara hemma idag då jag mår skit :/ så dom drog imorse från sjukstugan :( jätte tråkigt :/ mår inte sådär jätte bra! 
Men men hoppas det ger med sig snart! 

Hoppas att ni alla haft en kanon påsk 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0