Sommar värme

Jag mår bättre äntligen :/ fredagen började det kännas bättre och jag var uppe lördagen kändes ok fick ta smärtstillande men gjorde saker jag ville :) 
Var t.ex med på Tuwis ridskola det var första gången !
Hon fick rida på en häst som heter Ludvig jätte fin och snäll häst! 
Det jag INTE var beredd på var att jag skulle vara delaktig i lektionen! 
Efter upprop och tuwa blev tilldelas en häst och vi gick bort till dem sa bara "fröken" att ta hästen och så går vi till ridhuset, tror ni jag var skakis ( jag hat inte mycket för hästar kan ja lova, inte ridit på ridskola lr liknande suttit på höstryggen några gånger men kan inget om  något dom rör hästar) men i ridhuset fick tuwa hoppa upp och vi fick gå runt gå slalom och till o me galoppera, och jag springandes bredvid och hålla i tuwa och i hästen . Tänk er synen 😂 haha men men det gick bra och tuwa va eld och lågor och gilla det   skarp, nya tag på lördag igen :) 

Efter det åkte vi o köpte en byrå till Tuwis som hon behövde :) så vi stor städade hela hennes rum och tvättade allt i hela rummet och nu är det så fint och snyggt o prydligt står allt på son plats:) 
Kvällen blev pizza och en film med mannen i mitt liv,)
Idag söndag tomt häng lite gödning av  häck, plantering av blommor och en grill avslutade vi en perfekt helg på!
Nu sängen och imorgon är det måndag igen och rutiner jippi 

Pöss på er 

Tuwis rum 😃 en mycket nöjd tjej 

Kommentarer
Postat av: M

Vart har ni köpt Tuwas säng?
Vi letar efter en liknande till vår dotter men har inte hittat ngn vi gillar men den Tuwa har ser fin ut.

Svar: Tack, sängen är från jysk och den är jätte bra :)
Sofia

2014-04-28 @ 11:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0