Tacksam

Är så himla tacksam och glad för allt jag har min otroligt fina och underbara familj med världens finaste och härliga barn!
En helt underbar och stöttande man som alltid finns vid min sidan!

Allt vi vart med om, alla bakslag,alla tårar, all oro all rädsla alla jäkla hemska händelser har verkligen gjort att jag tar vara på livet och tar det verkligen INTE föregivet! 
Att det där många tänker att det händer inte mig, det kan hända! Snabbare än man anar! 
Kolla på oss, kolla på Tyra! 

Ta vara på dagen och ta vara på livet och njut av det man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda !

Att mirakel sker har vi sett många många gånger, Tyra är ett exempel på att mirakel sker. Att skydds änglar finns!

Är så otroligt stolt och glad att vi har klarat denna mardröms resa så bra som vi gjort! 
Vi har vår Tyra hos oss idag och det är mer värt än något annat:) hon klarade det och hon har sådan livsglädje och njuter verkligen av livet ❤

Ta en dag i taget och ni Lev inte snabbare än er skyddsängel kan flyga! 




Kommentarer
Postat av: Annie

Så fint skrivet gumman❤️

2014-04-03 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0