Full rulle

Igår var Tuwis iväg med farmor & Kjell och Alicia ( kjells barnbarn) dom åkte till Gränna och hade det mycket trevligt ! 

Kvällen kom och kidsen skulle sova i Ekängen eftersom vi skulle på börja staket bygget, vi påbörjade med kom inte längre :/ så vi åkte och tvätta bilen :) 2,5 h senare var vi hemma och bilen glänser :) 
Bra tid att umgås på, kvalitets tid på högnivå..



Hemma igen satte vi på film och vem somnar först? Jo, ja kröp upp i Mogges famn och såg fram emot att se filmen och ca 20 min in i filmen går det inte att hålla ögonen öppna längre dom var så tunga så jag somna och snusa gott aa mogge som väckte mig vid 01 då filmen var slut och förflyttning till sängen :)
Imorse ringde kl 8 då pappa skulle komma vid 9 och hjälpa oss med staketet :) 

Nu är det mycket väl igång, och det kommer bli sååååååå bra! Längtar tills allt är helt klart och man får se helheten:) vitt, fräscht och jävligt snyggt! 

Imorgon dax för jobb igen , kvällspass väntas innan dess hoppas jag hinna gå in o gratta Hanna och Holma som idag fick en liten Wera <3 stort grattis :)) 

Nehe mysa lite kanske innan sängen:) 

Hoppas ni alla haft en kanon fredag :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0