Godnatt

Jag säger nu godnatt efter ett jobb pass och ska åter till jobbet till 07 imorgon bitti:) 

Medans jag var på jobbet idag så var pappa och Gun här :) 
Dom hade tagit med mat och grillade här o hade kidsen så mogge kunde jobba på vårt nya staket :))) och jag fick matlåda tills imorgon :) mumma :))
Och dammsugarn hade även kommit fram :) tack snälla för allt ni gör och ställer upp med <3 

Staketet blir sååå snyggt, heja tomten får ett lyft och det ser inte ut som samma ruttna tomt längre :) lycka!! 
Kommer bli så extremt bra när det väl är klart :)) längtar!

Nehe slå igen sina blå för snart ringer klockan igen :)) 

Puss på er 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0