Mysig lördag

Igår fick jag äntligen sova, tror ni ja kunde sova ? -nopp, halv 9 vaknade jag och jag kunde inte somna om.. Men låg o sängen till 9.45 och bara slappa.. Så skönt ! 

Efter det va det full rulle, frukost och massa förberedelser inför dagen! Vi skulle fira Mogge och även ha grillfest för familjen o släkt ;) 
Tre typer av kött skulle marineras, alla mina bakverk skulle dekoreras, sallader skulle förberedas , såser skulle göras, duka, städa sedan skulle vi göra oss iordning oss oxå:) 
Kl 15 kom gästerna och då va allt klart o det såg bra ut här hemma! 

Maten blev kanon god och lyckad och även fikat.. Jag hade bakat cheesecake, morotskaka, cupecakes och mördegskakor med dunmle o nobless :) smarrigt ! 

Mogge fick jätte fina presenter och en present fick vi ihop av pappa, Gun Robin och Emelie, en nu dammsugare! Lycka! Och den suger så jäkla bra helt fantastisk :) tack !!!

Tack alla för att ni kom och för allt, alltid lika trevligt o mysigt att ha all familj o släkt runt oss. Då trivs vi <3 

Idag blir det fotboll, se bror spela Tuwis ser fram emot det och tjatar att hon vill åka nu :)) roligt ! 
Så det är dagens planering annars har vi inget planerat! 
Hittade ett hus i dag som vi båda föll för men låg på fel ställe :( tyvärr :( men men fler hus kommer ! 

Ha en bra söndag 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0