2 december

Tisdags kväll, kom hem från jobbet för ca 1 h sedan.. Lagom till PH..:)
Barnen sover som två små stockar och jag saknar dom så mycket ❤️ Imorgon bitti hinner jag se dom en kortis innan dagis/skola o jobb för mig! 
Och imorgon är det även lång dag för mig. Utbildning hela em så slutar 17.00 ca ist för 15.00.. Så lång tid innan jag går pussa mina prinsessor ❤️ 

Idag fixade jag även jul & nyårs kläderna till tjejerna :) dom kommer bli så fina i dessa kläder :)


Nehe sov tajm klockan ringer 05.10 imorgon bitti, gäsp ! 

Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0