2014

Nyårsafton va det ja, redan! Detta år har verkligen vaa rusat förbi! Tyckte inte det va länge sedan jag hade detta tryck i bröstet och alla känslor och tankar bara ploppar upp! Vart jag än är kan dom ploppa upp! 
I förrgår när jag va på maxi mitt bland brödet så kom bilder jag inte vill se och jag bara började gråta! Det är så jäkla jobbigt, när ska ja kunna gå vidare och släppa det lite iaf! Usch! Pain! 

Men idag nyårsafton, och jag och mogge har bestämt att vi måste göra vad vi kan för att få nyår att bli till nått bra och glatt igen! Efter allt! 
Hade jag fått bestämma igentligen utan att tänka länge hade jag vaa velat krypa ner och sova! 
Men iaf vi har bjudit hem vänner som vi vet alltid finns för oss och som gillar skarpt! 
Och vi ska bjuda på tre rätters ! 
Och igår var vi o inhandla allt som behövs och i tre olika butiker fick vi åka för att det va slut över allt ! 
Men men vi var hemma kl 21 och påbörjade efterrätten och sedan gjorde jag snittarrangemang och dukningen är klar idag är det resten! 

Detta nyår ska vi minnas som nått bra, glatt, härligt och få tillbaka nyårskänslan ! 
Både för vår skull men även för Tyras & Tuwis skull! 

Gästerna kommer kl18.00 och tills dess ska allt vara klart och ja sitter och dricker kaffe :) 

Men iaf 2014 har bestått utav mot och med gångar kan man säga! 
Mycket lycka och glädje!
Tyras utveckling går framåt sakta men säkert och har börjat dagis och vår stora tjej skolan :) (förskoleklass) dom blev stora fort:) 
Mogge har börjat nytt jobb igen, (till det bättre denna gång ;) ) 
Mycket skit har hänt och mycket som tagit oss hårt men vi jobbar på att allt går att lösa bara man pratar! 
Jag har nått ett av mina mål som började med ett sommarjobb och slutade med en fast tjänst på förlossningen, wihooo

Tyra har nu i dagarna även lärt sig säga Tuwa, och även fler ord så lyckan är total! Tuwis är jätte glad att lillasyster äntligen kan säga och ropa efter henne !

Familjen Behrendtz vill önska er alla ett riktigt 
Gott Nytt År!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0