Flex

Idag var det lugnt på jobbet så jag fick flexa hem vid 19.30 :) jätte skönt och jag hann hem till Jul med Ernst:) 
Mogge var precis i läggning med barnen så hann säga godnatt till den stora då Tyra redan var i säng och skulle jag gå in till henne då när man redan sagt godnatt en gång skulle hon bli helt uppspelt o skulle aldrig somna ❤️ Så får pussa på henne imorgon då vi e ledig :) men Tuwis hann jag pussa o krama på :) 

Mogge läste bok för Tuwis och jag passa på att tänkas ljus o mysa ner mig i soffan och efter dn stund kom mogge o gjorde mig sällskap :) framför Ernst❤️Lite julkänsla kryper på :) 
Nu ligger vi i soffan framför sex in tje city, me like ;) 

Imorgon lucia på dagis och Tyra ska va pepparkaks gumma ❤️❤️😍🎄❄️⭐️ 

Nehe återgå till film o mys 

Ha en toppen torsdag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0