Jobbdag

Klockan ringde vid 05.10 upp o hoppa.. Väcka kidsen som alltid (lr oftare 9/10 ggr) med ett leende på läpparna! Iväg till jobbet på isgatorna.. 
På jobbet var det lugnt till en början men det fylldes på dig snabbt❤️
Kl 12 blev vi bjuda på julbord på jobbet och fick julklapp 🎁 mycket gott julbord.. 
Dagen har även bestått utav många toabesök och det började göra ont vid varje besök där så tog en urinsticka som visade plus på vita:/ alltså urinvägsinfektin 😢 så pencillin i 5 dagar.. Det tar fasan aldrig slut ,.. 

Kvällen hemma har vi bara busat & myst massa! En kväll hemma hela familjen efter att vart från varann hela dagen är så mysig❤️ Barnen är mystokiga...

Nu ligger jag o mogge o ser på film innan sängen imorgon kvälls tur se om jag hinner göra lite ärenden innan :) 

Kram på er 





Kommentarer
Postat av: ida

Då kanske du får hjälpa min kompis som är där och ska få en liten grabb.

2014-12-18 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0