Jul i vårt hus

Gårdagen blev inte mycket med, jag låg o sov hela dagen.. Var uppe och försökte äta lite vid 18 men gick sådär :( magen knöt sig direkt:( somnade om i soffan då mogge väckte mig vid 00.30 för att byta till sängen! 
Mogge tog båda ungarna till dagis/fritids så jag fick vila sov till 10 imorse.. Försökte få o mig frukost gick sådär men en macka kom ner iaf! Annars idag har jag bara slappar o verkligen vilat! 
Slog in lite klappar o la under granen innan jag kröp upp i soffan igen i vilade.. Mår inte tipp topp kan ja lova.. 
Fritids ringde nu på em att Tuwa inte mådde bra, hon hade ont i magen o i huvudet så nu ligger hon i soffan med mig o vilar❤️ Lilla hjärtat 

Nått positivt idag är att vi/Tuwa har fått plats på valla ridskola :) wihoo 7 januari börjar hon där :) 

Återgå till vilandet 

Vår gran i år med några av alla klappar 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0