Jul nr 2

Idag ska vi fira jul nr 2.. Svärmor, Kjell , Siv & Roland kommer hit!
Dock blir det ingen julmat.. Nu får det vara bra med den maten! 
Det blir potatisgratäng kött o tre olika såser, mumma 😊

Idag lät min man o mina barn mig sova så dom kom in vid 11.00 o väckte mig o meddel att frukosten var klar sedan styr vi igång med städning!
Hatar verkligen att inte ha helt nystädat när jag får gäster! Dammsuger varje dag men vill ha nydamsugat o skurat samma  dag vi ska få gäster, vet jag är störd men men ! Du är dela huset dammat o städat skönt, bordet är dukat maten är på G och nu sover Tyra middag och nu är det tajm för oss att göra oss iordning!

Ha en skön annan dags jul 🎅








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0