Tyras första lucia tåg

Dagen började med lite sömn och mys frulle med tända ljus och sedan massa bus och mys ❤️
Innan vi hämtade Tuwis från skolan och begav oss mot maxi för att inhandla lite till middagen ikväll och för att slippa göra det i em.. 
För kl 15.00 skulle vi till dagis och titta lucia tåg. 
Vår lilla krigare var helt bedårande urgullig. Hon va pepparkaka och kom gående i sin rullator i tåget och va helt underbar! 
Under alla sånger som sjunger så vill Tyra iväg, det är spring i benen och Tyra är sprallig och verkligen står o dansar med i sångerna 😍
Hon är så himla söt och vi är så stolta. Detta va nått vi inte visste om det va möjligt när vi var i Lund men vår krigare bevisat att mirakel sker ❤️
Efter det bjöds det på varm saft o pepparkakor innan vi begav oss hemma och började pynta granen :) 
Åt god middag och efter det myste jag o Tuwis till det med tända ljus, glögg och pyssel, nejlikor i apelsiner ...

Nu sover Tyra, Tuwis kollar film och jag o mannen ser på handboll!
Imorgon jobb tajm 7-15 :) 

Ha en toppen fredag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0