Uppesittarkväll

Idag har jag vart ledig, skönt :) 
Fick sovmorgon av kidsen till 10.20, vaknade med panik då det kändes som hela dagen hade gått och jag hade massa att göra innan kvällen :) 

Lite plock hemma och städ innan jag o Tuwis åkte iväg! Till Ekängen för att länna alla klappar inför imorgon, sedan inhandla lite mat till kvällen, den sista klappen och sedan hem och påbörja uppesittarkvällen:) 

En lugn skön och mysig kvällen, men god mat bestående av revbensspjäll, köttbullar, prinskorv mm:) det va riktigt smarrigt kan ja lova:) 
Nu sover Tyra o jag, mogge och Tuwis sitter framför Bingolotto och myser. Levande ljus, godig, lite gott o dricka:) 

Imorgon vankas det jobb klockan ringer 05.30 upp och hoppa och hoppas på många fina förlossningar ❤️

Hoppas ni har en mysig uppesittarkväll 


Tyra sitter kanon o trivs i nya vagnen 😍






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0