Älskade vän fyller

Idag fyller min bästa vän år ❤ 


Hipp hipp hurra för dig idag
 Annie 
Älskar dig gumman 



Annars idag har vi bara vart och försökt pilla i Tyra vätska, mat mm.
Hon har sovit bättre natten till idag vaknade vid 03 och somnade igen vid 06 och sov sedan till ca 06.. 
Feber på fm sedan har hon vart feberfri dock har hennes hosta blivit mycket värre och hon är tagen av den :( 
Vi var ute vid 13 tiden och delade ute flygblad ang Barnhjärtefonden och då somnade hon och sov i ca 1h , älskade lilla krigare bli frisk nu !!
Lider så mycket med henne när hon är sjuk :( 

Nu ska ha mysa me mannen förresten såg ni PH, vilket pucko jeppe va, lr vad säger ni ?? 










Kommentarer
Postat av: Annie

Tusen tack fina älskade du!!❤️

2014-02-06 @ 09:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0