Fullt upp

Helgen har bara sprungit iväg kan ja lova .. 

I fredags va det en traditionell fredagsmys kväll, tacos, läsk, godis tända ljus och bara mys med familjen:) 
Lördagen gav mig sovmorgon, älskar:) 
Mogge va gullig och gick upp me Tyra vid 08 och Tuwis som till 8.30!

Tyra har ihelgen varit väldigt förstoppad så det har gjort att hon vart på ett dåligt humör imellan åt, lilla gumman! I fredags fick vi hjälpa henne första gången på flera månader!
Det var mycket jobbigt för henne och hon hade så ont :( bara hugger i hjärtat när hon har så ont så vi fick laborera lite med hennes laxerande medicin och nu är magen som den ska hoppas vi! Lilla älskade gumman ❤

Lördag iaf åkte vi upp till solsidan till svärmor och Kjell, det bjöds på fika och ett mysigt och trevligt besök som alltid! Tuwis gjorde hinderbana i hela stugan med hjälp av serpentiner och både Tuwis och tyris målade :) duktiga tjejer sedan åkte vi hemåt och släppte av Mogge och tyris så gasa jag o Tuwis till Mc Donalds för lite käk innan vi åkte vidare till Cloetta center och Disney On Ice :) 
En mysig mamma o tuwa stund :) Tuwis gillade föreställningen väldigt mycket och satt helt inne i den ❤ stora tjejen:) 
Sedan hem då vi fick middag som Mogge gjort, ytterfilee, klyftpotatis, bea sås o sallad. Och vi myste med go mat framför mello :) mysig kväll❤ 

Söndagen bjöd på fint väder så vi gick ut och lekte i lekparken och njöt och efter det in o städa, sedan så tog jag o Tuwis en cyckeltur till Ica ❤en väldigt mysig helg men den går för fort!

Idag måndag fick vi besök utav Carina o Jennifer och ja fick jätte fin tulpaner och Tuwis fick ett pyssel set, tack snälla för En mysig fika stund ❤

Nu sover kidsen och älskling och ja slappar i soffan, sängen snart kanske :)










 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Kom in på din sida när jag googla ALCAPA. Vill bara tala om att jag har en dotter som föddes med det hjärtfelet. Hon är nu 8 år och mår väldigt bra:)! Ville bara tala om att vi finns:)

Mvh
Linda

Svar: Hej va kul att du hörde av dig!
Va intressant när insjuknande hon (dottern) ? Hur gammal var hon?
Sofia

2014-02-26 @ 21:14:03
Postat av: Linda Lindqvist

Hej igen! Jag berättar gärna vår historia. Om du vill kan du maila mig på [email protected].
Mvh
Linda

2014-02-27 @ 07:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0