Skit dag

Vaknade imorse då Mogge gick upp, kände då att magen smärtade lite men inte så jätte farligt..så jag gick upp och hämtade Tyra som låg och drog i din speldosa och sedan gick vi in och väckte stora syster som va riktigt trött idag.. Precis då bara small det till och smärtan eskalerade till att bli fruktansvärd.. Försöka få Tyra att vilja sitta i sin gå stol och försöka ta sig till toaletten (vet inte varför ja alltid tar mig till toa, blir så automatiskt) tillslut så fick ja ta en tradolan för att försöka dämpa smärtan. 
Lätt att ta hand om båda barnen när smärtan va extrem. men det va bara att bita ihop. Gav tuwis frulle och tyra med.. Eller tuwis hjälpte mamma att mata tyra då smärtan var som värst.. och måste säga att Tuwis är så duktig och hon är så förståndig lilla älskade gumman.. <3 Smärtan avtog något så jag envis som jag är klädde på Tyra och tuwis och vi knallade mot förskolan.. Dock kan ja säga att det inte gick fort, 25 minuter tog det att gå tid brukar ta 6 min ungefär.. Smärtan va extrem. Men men, barnen är prio 1 och Tuwis ville till förskolan och då ska hon dit.. 
Väl hemma så försökte ja få i mig en macka tog tid men men, detta med denna jäkla smärta har jag genomgått såå många gånger så jag vet vad som möjligt kan hjälpa..
Men ja klara inte smärtan mer efter 3 h ringde mogge och jag bara bröt ihop.. Ja försökte va stark men faaan, mogge kom hem och hjälpte mig med Tyra, tack älsklig.. Kl: 14 började smärtan klinga av, äntligen.. Och ja kunde slumra till lite.. 
Återigen tradolan i kroppen och smärtan återkommer .. Faaan jäkla skit crohn... hatar den... !!!!! 
 
Dagen har annats bara vart skit, känns det som, jag har inte haft så mycket ork, utan mest legat och vilat och hämtat mig.. 
 
Inget roligt inlägg blev det men men, 
 
bild på mig och tyra nu i em.. En glad bebis med en sliten mamma med smärtor...:(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0