Slut på veckan

Fredag, älskade fredag! Denna dag har jag verkligen längtat till ända dagen denna vecka jag inte haft något inplanterat! Och låg i går kväll och längtade verkligen till morgonen. 
Ingen stress för att åka iväg, inget packande utan bara frulle med kidsen och sedan iväg och lämna Tuwis på förskolan och sedan hem igen och bara koppla av och mysa med Lill sessan ❤ har verkligen tagit vara på tiden idag :)
Han även fixa svärmors presents;) då hon fyller om en månad och var igår och fixa Guns present då hon är i värmen när hon fyllde:/ 

Ikväll blev det tacos, ovanligt? Inte nu börjar det bli väldigt tjatigt men kidsen älskar det :)
Annars ikväll mys i soffan och nu sängen !

Puss på er 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade sötnosar :)) tänker o saknar er massor. Köpte jeanskjol till sessorna igår :)hoppas allt är bra med er, pussar o kramar i massor, morfar o mormor Gun

2014-03-01 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0