Torsdag

Eftermiddagen på medmera var jätte mysig, mycket barn, mycket kladd men barnen hade jätte skoj!
Dom pysslade en ask och en magnet med någon special lera:)
(Bild på Tuwis verk kommer imorgon)
Kidsen uppskattade det :)
Under tiden jag hjälpte Charlie o Tuwis med pysslet så hade Petra hand om Tyra inne i butiken och Tyra målade en teckning för första gången! Hon tog färgpennor i varje hand och gjorde ett konstverk❤ duktig tjej :) 

Efter det åkte vi hem till Petra o Charlie och tog en fika och Tuwis o Charlie lekte så himla bra och Tyra slumra till lite i Charles vagn :)

Nu ikväll har jag vart på möte med barnhjärtefonden mycket att sköta, lite ändringar och planering mm. men det är så skoj att göra nått som ligger mig så varm om hjärtat!

För hade inte forskningen gått framåt och funnits så hade inte vår älskade Tyra funnits hos oss idag.

Tyras hjärtfel är så komplicerad så för 20 år sedan så överlevde inte barn med det hjärtfelet, hjärtfelet upptäcktes när det redan var för sent :( Och vi är så tacksamma för att folk hjälper forskningen framåt, betyder enormt mycket ❤
Så fortsätt, bli medlem hos Barnhjärtfonden du med och hjälp forskningen framåt, eller kolla i shopen och köp något fint, allt går oavkortat till forskning :) 

Nu när jag kom hem från mötet hade jag mer energi så satte mig och gjorde en ABC tavla till Tuwis, som imorgon ska få en ram och sedan ska sättas upp vid hennes skrivbord på hennes rum :)
Självklart i monster high färger, två olika rosa och sedan svart:) hoppas Tuwis gillar den :) 

Nehe nu är klockan mycket och dax att sova!

Vill även säga Stort Grattis Gun på födelsedagen 🎈 hoppas du har en bra dag och att ni firat den med någon god drink och en mysig resturang där borta i värmen:) ❤

Godnatt med er 




Detta här nedan är våra (barnhjärtefondens) egen designade HJÄLP kort som vi säljer i shopen på hemsidan!

Pris: 25:-/st 

En enkel och bra säkerhet för alla
Inte större än ett visit kort så lätt att bära med sig, ge förskolepersonal, sätta fast på bilbarnstolen t.ex







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0